Úvodní stránka
>
Jednání vlády
>
Dokumenty vlády
>
2004
>
2004-02-04
VLÁDA ČESKÉ REPUBLIKY
USNESENÍ
VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
ze dne
4. února 2004
č.
110 + P
o zaměření Státního programu podpory cestovního ruchu
pro období let 2004 až 2007
Vazba na záznam z jednání vlády:
V l á d a
I. s c h v a l u j e zaměření Státního programu podpory cestovního ruchu pro období let 2004 až 2007, uvedené v příloze tohoto usnesení;
II. u k l á d á ministru pro místní rozvoj realizovat Státní program podpory cestovního ruchu pro období let 2004 až 2007 podle zaměření, uvedeného v bodě I tohoto usnesení;
III. z r u š u j e usnesení vlády ze dne 1. listopadu 2000 č. 1075, k návrhu Státního programu podpory cestovního ruchu.
Provede:
ministr pro místní rozvoj
Na vědomí:
hejtmani
Předseda vlády
PhDr. Vladimír Š p i d l a , v. r.
P ř í l o h a
k usnesení vlády
ze dne 4. února 2004 č. 110
Z a m ě ř e n í
Státního programu podpory cestovního ruchu pro období let 2004 až 2007
Podprogram č. 1:
Podpora rozvoje lázeňství
Je určen na vybudování a rekonstrukci lázeňské infrastruktury v majetku měst/obcí se statutem lázeňského místa, měst/obcí se stanovenými přírodními léčebnými lázněmi a měst/obcí na jejichž území nebo v blízkosti jejichž území se nachází přírodní léčivý zdroj, které mají územním plánem vymezenou oblast pro vybudování přírodních léčebných lázní a systematicky vytvářejí podmínky pro jejich vznik ve formě dotace až do výše 50 % celkových rozpočtových investičních nákladů akce v příslušném roce.
Podprogram č. 2:
Podpora budování doprovodné infrastruktury cestovního ruchu pro sportovně-rekreační aktivity
Je určen sdružením (sportovním a turistickým svazům, klubům, spolkům apod.) a podnikatelským subjektům (právnickým nebo fyzickým osobám) na
rekonstrukci a vybudování doprovodné infrastruktury cestovního ruchu pro sportovně-rekreační aktivity účastníků cestovního ruchu ve formě dotace až do výše 50 % celkových rozpočtových investičních nákladů akce v příslušném roce.
Podprogram č. 3:
Podpora prezentace České republiky jako destinace cestovního ruchu
Je určen obcím, svazkům obcí, krajům, podnikatelským subjektům (právnickým a fyzickým osobám), sdružením a obecně prospěšným společnostem na propagační a marketingové aktivity zaměřené na prezentaci České republiky jako destinace cestovního ruchu
a na značení významných turistických a kulturních cílů ve formě dotace až do výše 50 % celkových rozpočtových neinvestičních nákladů akce v příslušném roce.